close

~記得將左欄位ㄉ音樂盒按暫停~



 


When I'm less than I should be
當我的表現不如預期


And I just can't face the day
當我實在無法面對現實


When darkness falls around me
當黑暗將我團團籠罩


And I just can't find my way
而我就是無法找到我的方向


When my eyes don't clearly see
當我的雙眼不能看清一切


And I stumble through it all
而我始終跌跌撞撞


You I lean upon, you keep me strong
你是我的倚靠,你讓我保持勇氣


And you rise me when I fall
而你總是在我失敗時給我鼓勵


***  You are there when I most need you
你永遠在那裡,當我最需要你的時候


You are there so constantly
你總是不斷的在那裡為我守候


You come shining through, you always do
你帶來希望的光明,你總是如此


You are always there for me
你永遠在那裡為我守候


When life brings me to my knees
當生活使我不堪負荷


When my back's against the wall
當我已經無路可退


You are standing there right with me
你總是在那裡跟我站在一起


Just to keep me standing tall
只為了讓我挺直的站立


Though a burden I may be
雖然我可能是個重擔


You don't weary, you don't rest
你從不疲累,你永不休息


You are reaching out to carry me
你永遠伸手將我扶持


And I know I'm heaven-blessed
而我知道我蒙受了上天的庇蔭


 


 


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Annita 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()